torsdag den 7. februar 2008

Det tager sin tid med Facebook



Og dette indlæg handler mest om Facebook!
Alle disse quizzer! Og man er tåbelig nok til at hoppe på. Meget irriterende er det dog, at man altid skal involvere hele vennekredsen, men de skal naturligvis se alle reklamerne, som jeg gudskelov er for distræt til at lægge ret meget mærke til.
Den sidste quiz var særdeles ydmygende. Det var "hvor- stor- er- din-hjerne-quizzen". Min var på størrelse med en kattehjerne!! Nu be´r jeg dem Fru Heilbunth! Både Lene P. og fætter Michael er skrappere. Til gengæld bød dagen på et lækkert Motown-hit fra søster Helle - et rigtigt hjerteknuser-nummer!
Mit problem er, at jeg ikke er kommet i gang med Library-Thing.
Der fyldes meget på vore små hoveder, og det her lyder lidt - tja?? Men Maja siger, det er sjovt. Hun er også meget litterær.
Selv om dette skal være en dagbog over undervisningsforløbet, føler jeg mere trang til at fortælle om den morsomme film, BIBLOGRAFEN viste igår aftes. Nemlig THE WILD HOGS! En road-movie med bl.a. John Travolta, der lissom Sean Connery bare bliver bedre og bedre med alderen. Vi sad 7 personer og skreg af grin! John havde købt filmen i dagens anledning, og jeg må nok sige, at der var nogle store kværne og smæk for skillingen.

Ingen kommentarer: