søndag den 16. marts 2008

Maja siger....

...at Jesper siger, at Deezer er nemmere at finde ud af end LastFm. Begge må prøves.
Registreringen i førstnævnte gik nemt nok. Jeg skynder mig at lægge noget ind her og skrive lidt, så det ser ud som om, jeg er en meeeeget flittig elev!
Det var meget begrænset, hvad der var af Dusty Springfield-numre. Derfor denne erstatnings-udgave med Vonda Shepard. Jeg tog forskellige stikprøver og må erkende, at gammel pop/rock fra midt-tresserne ikke er ret højt prioriteret.
Hvad mon LastFm har at byde på?
(senere....)
Det må hermed konstateres, at LastFm er mere rodet og uoverskuelig at finde rundt i, men der var et Dusty Springfield-nummer, der ikke var i Deezer!
Jo...meget sjovt. Kan ikke helt erstatte mine gamle kassettebånd eller LP'er.

Ingen kommentarer: